وبلاگ تخصصی برنامه نویسی ++C

دانشجویان مهندسی نرم افزار دانشگاه آزاد تبریز

وبلاگ تخصصی برنامه نویسی ++C

دانشجویان مهندسی نرم افزار دانشگاه آزاد تبریز

برنامه ایجاد تابع مقابل ...+!sum=x-x^3/3!+x^5/5!-x^7/7

برنامه ارسالی توسط آقای سینا قدسی 

  

نظرات 11 + ارسال نظر
هم کلاسی سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:41 ق.ظ

وبلاگ خیلی کند و بی برنامه است

باسلام و تشگر از شما به علت توجه به ایرادات سایت و تذکر آنها.
بلی خود نیز متوجه این گونه مشکلات شده ایم ولی به علت پاره ای از مشکلات فعلا قادر به رفع این مشکلات نیستیم به زودی با قالبی جدید و برنامه های متفاوت در خدمت شما خواهیم بود.

golnaz چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:48 ق.ظ

shoma chera hamishe 1ruz aghabid? emruz 25 ome na 24om

با سلام و تشکر ازاینکه اینقدر به سایت توجه دارید.
باید بگیم که حرف شما کاملا درست است در اسرع وقت نسبت به حل آن اقدام می کنیم.

پارتی بازی چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:41 ب.ظ

واقعا که. چون استاد گفته که هر کسی با وبلاگ همکاری کنه واسه همین ما هر چی برنامه می فرستیم اهمیتی نمی دی ولی هر چرت و پرتی که دوستای جون جونیت می فرسته فوری می ذاری روی سایت.
اگه مال همه رو نذاری و استاد بهتون نمره بده، کوفتتون بشه.
تو همه چی پارتی بازی دیده بودم ولی اینجوریش دیگه.......
همیشه خدا و روز قیامت رو به یاد داشته باش.

با سلام و تشکر از شما آقای فرزاد امیر محمدیان !!!!!!!!!
باید بگیم که به علت عدم اطمینان از صحت انجام برنامه ارسالی و به خاطر مشغله زیاد قادر به بارگذاری برنامه نیستیم و اینکه برنامه بعضی افراد روی سایت قرار می گیرد این است این گونه افراد از صفحه اجرای برنامه خود (همانگونه که در زیر هر برنامه مشاهده می کنید) برای ما ارسال می کنند که ما را نسبت به صحت برنامه های خود مطمئن می سازند و لازم بذکر است که به زودی برای اعضا فعال دعوتنامه عضویت ارسال خواهد شد.
لازم است متذکر شویم که نام افراد ارسال کننده برنامه ها توسط ایمیلی به اطلاع استاد خواهد رسید
همواره سایت سی دو مثبت از انتقادهای سازنده استقبال می کند.
منتظر نظرات و انتقادات و عقاید و پیشنهادات شما هستیم.

سینا پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:41 ب.ظ

ba salam khedmate shoma doste azizi ke nazare fogh ra dar site darj nemodeid . dar sani har 2 barname ke az tarafe man dar site ghozashte shode barnamehaye jozve ostad mibashand.salesan hamantor ke agaye ranjbar niz dar pasokh be shoma gheyd kardeand barnamehaye ersali bayad test shode va sepas dar site gharar ghirand ke in kar ham mostalzeme compile(ejraye) barname va sepas gereftane aks az an va dar nahayat garar ghiri an roye site ast ke bande in karha ra anjam dade va barnameye test shode ra ba aks be agaye ranjbar ferestadeam .dar nahayat az shoma khahesh mikonam ba kami deghate bishtar be in barnameha neghah konid shayad farghe barnameye chert-o-pert ba yek barname sakht motavajjeh shavid. ba tashakkor

با سلام به شما دوستان عزیز , مخصوصا دوست گرامی آقای قدسی
گفته های ایشان (سینا ) کاملا منطقی و صحیح می باشند زیرا این پست ها فقط حاصل Copy & Paste نیستند و مستلزم اجرای دقیق و سپس قرار گرفتن روی وبلاگ می باشند .
ما به نظرات و انتقادات شما ارزش قایلیم ولی پیشنهاد می کنیم که یک طرفه تصمیم گیری نکنید و همه ی جوانب را در نظر بگیرید .
با تشکر

بهزاد قدیمی پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:58 ب.ظ

ببخشید که برنامه ها رو اینجا می ذارم . چون فکر می کنم اینطوری زودتر به دست شما و در نتیجه همکلاسیها می رسه .

این فایل پی دی اف جواب کلیه برنامه هایی هست که استاد اون جلسات آخر به عنوان نمونه سوال گفتن .
برای هر کدوم هم یه عکس از خروجی طبق گفته تون گذاشتم .
همشون هم 99 درصد تست شده است .

http://www.4shared.com/file/80752662/412a549b/cplusplus.html

با سلام به شما دوست عزیز
برای اینکه برنامه ها زودتر بدست همکلاسیها برسد نه لازم است فایل پی دی اف باشد و نه در جایی آپلود شود فقط کافی است برنامه ها همراه با عکسهایشان در یک فایل زیپ برای ما ارسال شود به هر حال از همکاری شما کمال تشکر را داریم.

مهم نیست پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:25 ب.ظ

سلام بابا یکم برنامه ها رو کمتر کنید واسه امنحان پدرمون درمیاد به خاطر دو تا سوال که قراره از این وبلاگ بیاد مجبوریم همشو بخونیم رحم کنید داداش توخیالتون می خوایین وبلاگ رو کاملتر کنین بذارین بعد امتحان خواهش می کنم مارو درک کنید اگه خودتونو درک نمیکنید مهرداد تو یه چیزی بگو آرمان که اصلا گوش نمیده!

با سلام به شما آقای ویا خانوم مهم نیست !
منظور شما رو از اینکه گفته اید " آرمان که اصلا گوش نمیده ! " متوجه نشدم , آیا تا به حال شما به من چیزی گفته اید که من گوش نکرده ام ؟!
هدف این وبلاگ , شدن مرجعی برای زبان ++C است که بایستی پر محتوا باشد .
اینکه می گویید " پدرمون در میاد " و یا " رحم کنید " باید بگم که شما به دنبال حفظ کردن مطالب هستید نه یاد گیری ! ثانیا نبایستی برنامه هایی از قبیل 8 وزیر و ... را برای پایان ترم یاد بگیرید ( همان برای شما حفظ کنید ! ) امثال این برنامه ها برای ترم 3 شما در درس برنامه نویسی پیشرفته می باشند , شما بایستی برنامه های مربوط به دروس خودتان را یاد بگیرید ( همان برای شما حفظ کنید ! ) .
در ضمن مدرک بی محتوا , کاغذی بیش نیست پس سعی کنید که مطالب رو یاد بگیرید !
با تشکر

مهم نیست جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:36 ب.ظ

عزیزم اونی که به نظرت ودر برداشتت حفظ کنه من نیستم فکر میکنم خیلی برداشت نابجایی کردین والبته حقم داری چون آدمای مغرور مثل تو بهتر از اینا نمی تونن خودشونو نشون بدن بیشتر افراد به وجود این صفت رذیله در شما پی بردن البته منظورم شخص شمایی فقط شما اول یاد بگیر که چجوری حرف می زنی بعد به من یاد بده که چجوری درس بخونم البته اگه کاره ای باشی
خیلی خودتو پیدا کردی ماشالله

باسلام به شما دوست عزیز
شما اولین کسی هستید که به زیاد بودن برنامه اعتراض کرده اید چون همانطور که در قسمت نظرات باید مشاهده کرده باشید صدای بعضی از بچه ها در آمده که برنامه ارسالی آنها چرا روی سایت قرار نمی گیره در ضمن اگر حرفی هست که من باید بدونم بگین چون خود من هم از حرفهای شما چیزی نمی فهمم چه برسد که برداشت درست یا غلط از آن داشته باشیم در ضمن آرمان هم درست میگه اگه برنامه ها یاد بگیرین به نفع خودتونه اگر هم سخته که از برنامه های وبلاگ تو امتحان بیاد من می تونم با استاد صحبت کنم که از برنامه های وبلاگ تو امتحان نیاد باید متذکر شم که ما نه برای شما بلکه برای خودمون این وبلاگو راه اندازی کردیم و تو این راه خیلی چیزا یاد گرفتیم و باید از استاد هم ممنون باشیم که ما رو تو این راه همراهی کردن
لااقل حرمت استادو داشته باشین
و باید بگم پاسخ نظر شما هم چیزی جز اونیکه آرمان گفته نیس بهتر شما حرفتونو رک و پوست کنده بگین تا از اون برداشت بدی نشه چون من نفهمیدم که چه چیزی رو باید به آرمان بگم که نگفتم...!
با تشکر

پارتی بازی جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:39 ب.ظ

شما که این همه می گین به عات کثرت برنامه های ارسالی نمی تونین همشو رو سایت بذارین حداقل که می تونین روزی یک برنامه اضافه کنین. به گفته دوستان. شما ۲ دقیقه هم نمی تونین به همکلاسی هایی که به شما لطف داشته اند وقت بذارین.....................

جناب آقای فرزاد امیر محمدیان !!
برنامه ارسالی شما بعلت اینکه بدون اجرا به سایت فرستاده می شود دارای نواقصی است در ضمن شما برنامه را ساده می نویسید چون خودتان می دانید چه باید بکنید مثلا شما می دانید که باید در برنامه ساختمانها اول نام بعد شماره بعد نمره را بنویسید و بدین ترتیب فقط cin می کنید پس وظیفه ماست آنها را بفهمیم و قسمت cout را بنویسیم.

همکلاسی جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:55 ب.ظ

به عنوان یک پیشنهاد از بنده حقیر لطف کنین بخش نظرات برای پست ها رو غیر فعال کنین . ببخشیدها ولی کلا وبلاگ داره به اتاق های یاهو تبدیل میشه . اینجا جای کل کل نیست . حداقل حرمت استاد رو نگه دارین . زشته .
و اینو هم در نظر داشته باشین که این یه وبلاگ خصوصی نیست که هر چی کلمات نمره و استاده جمع کردین اینجا . احتمال داره که یه فرد غیر همکلاسی هم برای بازدید بیاد .
لطفا تمو مش کنین .

مثل اینکه چاره ای جز پیشنهاد شما باقی نمانده است.
ما حتی به فکر بستن نیز افتاده ایم.
واقعا متاسفیم که باعث رنجش همکلاسی از یکدیگر شده ایم و از این که این گونه وبلاگی راه اندازی کرده ایم پشیمانیم.
ای کاش از اول به فکر راه اندازی چنین سایتی نیوفتاده بودیم.

غیر همکلاسی جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ب.ظ

آقا حالا فرضا که قراره دو تا سوال از این وبلاگ بیاد ولی قرار که نیست همش دو تا سوال تو امتحان بیاد . حالا چه این برنامه ها تو وبلاگ باشه چه نه احتمالش هست که ازشون سوال بیاد . چون این برنامه ها همش تو کلاس مطرح شده .

باسلام و تشکر از شما
تمام صحبت ما هم همین است ما می گوییم اگر مسئله نمره است که من به استاد اسامی تمام کسانی را برنامه فرستاده اند را داده ام و اگر قرض پربار کردن سایت است که شما وظیفه خود را انجام داده اید و کوتاهی از ما بوده است.

امیرمحمدیان جمعه 27 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 ب.ظ

خواهش می کنم دیگه به چنین مطالبی فکر نکنین. من هرگز نمی تونم فکرشو هم بکنم باعث بسته شدن وبلاگمون شدم.
یادتون باشه این وبلاگ مال تمامی دانشجویان کامپیوتر ورودی ۸۷ هستش نه مال چند نفر خاص.
شما وبلاگ رو اداره کنین. ما حمایتتان می کنیم.

امیدواریم که حمایتی در پیش باشد ... !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد